Americký predátor

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Americký predátor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Americký predátor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americký predátor koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Není skladem

Americký predátor koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americký predátor koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americký predátor koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Americký predátor koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Většina z nás o Israeli Keyesovi nikdy neslyšela, přesto je však nejambicióznějším a děsivým sériovým vrahem v moderních dějinách. Nejlepší vyšetřovatelé FBI jej označují za nevídaného a jeden žalobce jej popsal jako „čiré zlo“. Keyes útočil na území celých Spojených států, schovával si své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Americký predátor je 324 Kč

Výběr knih autora Maureen Callahan

Zobrazit všechny knihy autora Maureen Callahan
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.