Amissa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amissa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Amissa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amissa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Amissa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amissa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedné deštivé podzimní noci se soukromí detektivové Rica a Jan Kantziusovi stanou svědky hrůzné události u dálničního odpočívadla. Neznámá dívka vběhne v panickém strachu přímo do vozovky, kde ji srazí auto. Už jí není pomoci. U odpočívadla je nalezena mrtvola muže, který dívku zřejmě unesl a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amissa je 330 Kč

Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.