Amy Winehouse: Beyond Black

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amy Winehouse: Beyond Black koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Amy Winehouse: Beyond Black koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
797 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Amy Winehouse: Beyond Black koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
765 Kč
Není skladem

Krátký popis
The definitive story of Amy Winehouse’s life and career told through key photographs, memorabilia and recollections by those who knew her best. Curated by Amy’s stylist and close friend Naomi Parry Amy Winehouse left an indelible mark on both the music industry and pop culture with her soulful…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amy Winehouse: Beyond Black je 770 Kč

Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.