Immense World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Immense World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Immense World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Immense World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
415 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Immense World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
394 Kč
Není skladem

Immense World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Immense World

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Immense World je 346 Kč

Výběr knih autora Ed Yong

Zobrazit všechny knihy autora Ed Yong
Výběr knih vydavatele Vintage

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vintage
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.