Obsahuji davy (O mikrobech v nás, kolem nás a o jejich fascinujícím vlivu na náš život)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obsahuji davy (O mikrobech v nás, kolem nás a o jejich fascinujícím vlivu na náš život) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obsahuji davy (O mikrobech v nás, kolem nás a o jejich fascinujícím vlivu na náš život) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obsahuji davy (O mikrobech v nás, kolem nás a o jejich fascinujícím vlivu na náš život) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obsahuji davy (O mikrobech v nás, kolem nás a o jejich fascinujícím vlivu na náš život) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přelomové, nádherně poučné a velmi zábavné pojednání o nejzásadnější revoluci v biologii od dob Darwina - pohled na svět „očima mikroba“, který odhaluje kouzelný a radikálně přestavěný obraz života na Zemi.Každý živočich, ať už člověk, sépie nebo vosa, je domovem milionů bakterií a dalších…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obsahuji davy (O mikrobech v nás, kolem nás a o jejich fascinujícím vlivu na náš život) je 330 Kč

Výběr knih autora Ed Yong

Zobrazit všechny knihy autora Ed Yong
Výběr knih vydavatele Jan Melvil publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jan Melvil publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.