Analytical Exploration of Love and Narcissism

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 031 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Analytical Exploration of Love and Narcissism koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 031 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This book reflects the psychic wounds of narcissism from the perspective of Jungian analytical psychology. Oriented towards the richness and plurality of the psyche, it sheds light on clinical practice as well as the common and intricate issues of this personality type.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Susan E. Schwartz

Zobrazit všechny knihy autora Susan E. Schwartz
Výběr knih vydavatele Taylor a Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor a Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.