Křivé obvinění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Křivé obvinění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šla kvůli němu do vězení.A teď ho zničí.Před pěti lety Olivii Sutherlandovou odsoudili za to, že připravovala úkladnou vraždu svého manžela.Nyní je konečně volná a pevně rozhodnutá uskutečnit svůj plán: obnovit vztah s dcerou, očistit své jméno a zničit bývalého manžela, který ji křivě obvinil…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora C.L. Taylor

Zobrazit všechny knihy autora C.L. Taylor
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.