Analýza privatizačního procesu v České republice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Analýza privatizačního procesu v České republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Analýza privatizačního procesu v České republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Analýza privatizačního procesu v České republice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Analýza privatizačního procesu v České republice koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Analýza privatizačního procesu v České republice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Analýza privatizačního procesu v České republice - Zeman Karel. Transformace české ekonomiky po roce 1989 znamenala nejradikálnější změnu národního hospodářství od roku 1918, kdy vzniklo Československo. Jako celek bývá často laickou a někdy i odbornou veřejností ztotožňována pouze s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Analýza privatizačního procesu v České republice je 292 Kč

Výběr knih autora Karel Zeman

Zobrazit všechny knihy autora Karel Zeman
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.