25 let české transformace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 127 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

25 let české transformace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

25 let české transformace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

25 let české transformace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

25 let české transformace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
25 let od započetí české ekonomické transformace je unikátní příležitostí k připomenutí jejích klíčových kroků – liberalizace cen a zahraničního obchodu a kuponové privatizace. Nová publikace Institutu Václava Klause přináší názory tehdejších účastníků a hybatelů transformace Václava Klause,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 25 let české transformace je 133 Kč


Výběr knih vydavatele Institut Václava Klause

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut Václava Klause
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.