Analýza starých map v digitálním prostředí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 320 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Analýza starých map v digitálním prostředí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Analýza starých map v digitálním prostředí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie se zabývá komplexním výzkumem v oblasti využití starých map za použití moderních digitálních technologií. Kromě stručného popisu nejvýznamnějších starých map z našeho státního území se detailně věnuje Müllerově mapě Čech z roku 1720 a Müllerově mapě Moravy z roku 1712. Text knihy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Analýza starých map v digitálním prostředí je 302 Kč

Výběr knih autora Jiří Cajthaml

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Cajthaml
Výběr knih vydavatele CVUT Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele CVUT Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.