Anatomie jednoho okamžiku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 352 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anatomie jednoho okamžiku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Anatomie jednoho okamžiku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomie jednoho okamžiku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomie jednoho okamžiku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomie jednoho okamžiku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomie jednoho okamžiku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dne 23. února 1981 v 18.23 hodin vtrhla do španělského parlamentu v Madridu skupina ozbrojených gardistů a po chvíli nařídila vyděšeným poslancům a členům vlády, aby si lehli na zem za své poslanecké lavice. Začal tím pokus o puč, jehož prvotním cílem bylo odstranit dosluhující neschopnou vládu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anatomie jednoho okamžiku je 421 Kč

Výběr knih autora Javier Cercas

Zobrazit všechny knihy autora Javier Cercas
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.