- Všichni moji samotáři (2 knihy + 2 CD)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 021 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

- Všichni moji samotáři (2 knihy + 2 CD) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 021 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
- Všichni moji samotáři (2 knihy + 2 CD) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 093 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Všichni moji samotáři (2 knihy + 2 CD) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Všichni moji samotáři (2 knihy + 2 CD) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- Všichni moji samotáři (2 knihy + 2 CD) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bestsellery Aleše Palána Raději zešílet v divočině a Jako v nebi, jenže jinak v kompletu s audioknihami. Raději zešílet v divočině Aleš Palán foto Jan Šibík Někteří si postavili v lese chýši, jiní žijí v maringotkách, případně na horských samotách. Jeden přespává přímo pod stromy. K některým se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy - Všichni moji samotáři (2 knihy + 2 CD) je 1 126 Kč

Výběr knih autora Aleš Palán

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Palán
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.