Anatomy of a Massacre

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anatomy of a Massacre koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anatomy of a Massacre koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Anatomy of a Massacre koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
There isnÂ’t any triumph, there isnÂ’t any happy ending in the story of SantÂ’Anna di Stazzema, but there is a resolute affirmation of the continuing strength of the human spirit. At dawn on 12 August 1944, German SS troops arrived in the Tuscan mountain village of SantÂ’Anna di Stazzema.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anatomy of a Massacre je 439 Kč

Výběr knih autora Christian Jennings

Zobrazit všechny knihy autora Christian Jennings
Výběr knih vydavatele The History Press Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele The History Press Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.