Holocaust Codes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holocaust Codes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Holocaust Codes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Holocaust Codes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Není skladem

Holocaust Codes koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The first dedicated study of the cat-and-mouse struggle between aBritish cryptographer at Bletchley Park, and an Austrian SS major responsible for the masskillings of thousands of Russian and Polish Jews. The account of how Nigel de Grey crackedthe Enigma-coded signals of SS Major Hermann…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Holocaust Codes je 501 Kč

Výběr knih autora Christian Jennings

Zobrazit všechny knihy autora Christian Jennings
Výběr knih vydavatele John Blake

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Blake
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.