: and Bingo´s Fancy Restaurant Cookbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: and Bingo´s Fancy Restaurant Cookbook koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: and Bingo´s Fancy Restaurant Cookbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: and Bingo´s Fancy Restaurant Cookbook koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
: and Bingo´s Fancy Restaurant Cookbook koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A deliciously fun cookbook perfect for Bluey fans! Learn how to make all Bluey and Bingo's favourite recipes. Bake Shadowland cupcakes, make Takeaway spring rolls and don't forget Pizza night! This fun cookbook includes recipes that everyone will enjoy (adult supervision required). With wipe…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : and Bingo´s Fancy Restaurant Cookbook je 285 Kč

Výběr knih autora Bluey

Zobrazit všechny knihy autora Bluey
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children's UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children's UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.