: The Big Blue Guy´s Book of Dad Goals

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: The Big Blue Guy´s Book of Dad Goals koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: The Big Blue Guy´s Book of Dad Goals koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

Join the Heeler family in the Big Blue Guy's guide to being the best dad ever and find out how to be dad goals! This mini hardback is the perfect gift for Father's Day."Focus on what's important.""But the ultimate dad goal? JUST BEING DAD."Don't miss these other awesome Bluey books:Bluey:…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : The Big Blue Guy´s Book of Dad Goals je 185 Kč

Výběr knih autora Bluey

Zobrazit všechny knihy autora Bluey
Výběr knih vydavatele Penguin Random House Children's UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Random House Children's UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.