And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Není skladem

And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
465 Kč
Není skladem

Krátký popis
The tender and moving novella from the author of A Man Called Ove and Anxious People'I read this beautifully imagined and moving novella in one sitting, utterly wowed, wanting to share it with everyone I know' Lisa Genova, New York Times bestselling author of Still Alice Grandpa and Noah are…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy And Every Morning the Way Home Gets Longer and Longer je 321 Kč

Výběr knih autora Fredrik Backman

Zobrazit všechny knihy autora Fredrik Backman
Výběr knih vydavatele Atria Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atria Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.