Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zábavný a napínavý příběh plný nečekaných setkání, nepravděpodobných přátelství a obrovské síly pohádek a fantazie. Else je sedm, vlastně skoro osm. Její babičce je sedmdesát sedm, vlastně skoro sedmdesát osm. O Else dospělí říkají, že je na svůj věk vyzrálá, ale ve skutečnosti jim připadá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Babička pozdravuje a omlouvá se, 1. vydání je 328 Kč

Výběr knih autora Fredrik Backman

Zobrazit všechny knihy autora Fredrik Backman
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.