Andělé nám ukazují, jak se uzdravit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 234 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělé nám ukazují, jak se uzdravit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Andělé nám ukazují, jak se uzdravit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé nám ukazují, jak se uzdravit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé nám ukazují, jak se uzdravit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělé nám ukazují, jak se uzdravit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tento titul je v českom jazyku Kniha objasňuje súvislosti medzi telom, psychikou a dušou. Rozoberá všetky naše telesné orgány a prisudzuje im určité archetypy. Ukazuje, ako môžeme nadviazať kontakt so svojimi orgánmi, aby sme odhalili podstatu problému. Aké psychické problémy pôsobia na naše…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělé nám ukazují, jak se uzdravit je 258 Kč

Výběr knih autora Alexa Kriele

Zobrazit všechny knihy autora Alexa Kriele
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.