Andělské pohádky - Podzim ve starém mlýně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 171 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělské pohádky - Podzim ve starém mlýně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské pohádky - Podzim ve starém mlýně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské pohádky - Podzim ve starém mlýně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské pohádky - Podzim ve starém mlýně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Andělské pohádky - Podzim ve starém mlýně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
182 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhá kniha Andělských pohádek tentokrát s názvem Podzim ve starém mlýně je volným pokračováním příběhů milé, vždy usměvavé andělky Lucinky a čertíka Toníka. Toník už poznal, jak je na našem světě krásně. Mnohému se už naučil, ale mnohé má stále ještě před sebou. A stejně jako v předchozí knize…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělské pohádky - Podzim ve starém mlýně je 179 Kč

Výběr knih autora Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele KRIGL

Zobrazit všechny knihy vydavatele KRIGL
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.