Čertovská pohádka pro malé andílky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 77 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čertovská pohádka pro malé andílky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
77 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čertovská pohádka pro malé andílky koupíte na Albatros
Albatros
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čertovská pohádka pro malé andílky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čertovská pohádka pro malé andílky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čertovská pohádka pro malé andílky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Čertovská pohádka pro malé andílky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Čertovská pohádka pro malé andílky; Autor: Hoňková Iva; – Čertík Toník ještě nikdy nevytáhl kopyta z pekla. Svět lidí znal jen z vyprávění starých čertů, kteří tam chodili pro hříšné duše. Pak ale Lucifer dostane chuť dát si na Vánoce kapra a Toníka si pro něj do světa lidí pošle. Jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čertovská pohádka pro malé andílky je 82 Kč

Výběr knih autora Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.