Andělské trable

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Andělské trable koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Andělské trable koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Andělské trable koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Andělské trable - Nachtmanová Petra. Marika se dostane do nebe, ale chvíli pochybuje, kde se vlastně ocitla. Tady se přece nemůže potkat se svým bývalým manželem Martinem! Vždyť patří do pekla! Ne, tohle Marika nikdy nepochopí. Jenže andělské povinnosti se lépe zvládají ve dvou, když…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Andělské trable je 212 Kč

Výběr knih autora Petra Nachtmanová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Nachtmanová
Výběr knih vydavatele Petunky

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petunky
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.