Sesterská bouře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sesterská bouře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterská bouře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Sesterská bouře - Nachtmanová Petra. Jan Ludwig z Luzin propadl lásce k nádherné Arlidě, která ho objevila na francouzském pobřeží, když se mezi skalisky převrhl člun patřící lodi Gabrielle. Zůstává na čas ve Francii u přátel a jednou se jejich osudy znovu propojí. Tajemná kráska ho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sesterská bouře je 235 Kč

Výběr knih autora Petra Nachtmanová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Nachtmanová
Výběr knih vydavatele Petunky

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petunky
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.