Angel 2 - Město démonů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angel 2 - Město démonů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angel 2 - Město démonů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angel 2 - Město démonů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Není skladem

Krátký popis
Angel zbavil Sunnydale jedné strašlivé hrozby, jen aby okamžitě narazil na novou: Pekelnou bránu! Když se Angel ocitne v hlubinách Pekelné brány a bojuje po boku Buffy, aby zastavil nenasytné zlo, musí jeho noví spojenci bojovat se zbytkem losangeleského podsvětí. Dokáže nově vytvořený tým ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angel 2 - Město démonů je 518 Kč

Výběr knih autora Joss Whedon

Zobrazit všechny knihy autora Joss Whedon
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.