Angiologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 351 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angiologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angiologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další svazek edice Lékařské repetitorium je věnován cévním onemocněním. Jejich problematika je zpracována slovníkovým způsobem, formou abecedně řazených hesel, odpovídajících diagnostickým jednotkám spadajícím do angiologické odbornosti. Zahrnuje poruchy jak tepenné, tak žilní, lymfatické a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angiologie je 340 Kč

Výběr knih autora Roztočil Karel

Zobrazit všechny knihy autora Roztočil Karel
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.