Angličtina 9 Way to Win - pracovní sešit (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Angličtina 9 Way to Win - pracovní sešit (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Charakteristika pracovního sešitu: základní procvičovací funkce praktické úkoly scílem upevnit učivo úkoly pro domácí práci cvičení označená jako +, určená žákům nadanějším, studentům víceletých gymnázií, ale přirozeně využitelná pro každého několikastránkový vyjímatelný přehled gramatiky,…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Dvořáková, Lucie Betáková
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.