Angličtina pro 4. ročník základní školy Projektový sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angličtina pro 4. ročník základní školy Projektový sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Angličtina pro 4. ročník základní školy Projektový sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angličtina pro 4. ročník základní školy Projektový sešit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Projektový sešit obsahuje 8 projektů, které uzavírají každé téma vučebnici apracovním sešitě Angličtina pro 4.ročníkZŠ. Každý projekt vyžaduje od žáků aplikaci nových jazykových dovedností získaných vdaném tématu. Navíc projekty rozvíjejí schopnost spolupráce ařešení problémů azapojují pracovní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angličtina pro 4. ročník základní školy Projektový sešit je 91 Kč

Výběr knih vydavatele Didaktis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Didaktis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.