Cvičebnice českého jazyka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cvičebnice českého jazyka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cvičebnice českého jazyka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Titul obsahuje cvičení, která směřují k dosažení dovedností dle očekávaných výstupů pro vzdělávací oblast "Jazyk a jazyková komunikace". Cvičebnice českého jazyka přináší úkoly k procvičování a aplikaci poznatků obsažených v Průvodci českým jazykem, čímž tvoří ucelenou sadu učebních materiálů…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Didaktis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Didaktis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.