Anna and the French Kiss

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anna and the French Kiss koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Anna and the French Kiss koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Není skladem

Anna and the French Kiss koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Anna and the French Kiss, Autoři : Stephanie Perkins, Rok vydání : 2014,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anna and the French Kiss je 290 Kč

Výběr knih autora Stephanie Perkins

Zobrazit všechny knihy autora Stephanie Perkins
Výběr knih vydavatele -

Zobrazit všechny knihy vydavatele -
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.