Brno. aneb trocha povídání jak se Brno velkým Brnem stalo a jeho ulice ke svým jménům přišly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 368 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brno. aneb trocha povídání jak se Brno velkým Brnem stalo a jeho ulice ke svým jménům přišly koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brno. aneb trocha povídání jak se Brno velkým Brnem stalo a jeho ulice ke svým jménům přišly koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brno. aneb trocha povídání jak se Brno velkým Brnem stalo a jeho ulice ke svým jménům přišly koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brno. aneb trocha povídání jak se Brno velkým Brnem stalo a jeho ulice ke svým jménům přišly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Brno. aneb trocha povídání jak se Brno velkým Brnem stalo a jeho ulice ke svým jménům přišly koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
369 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato umělecká publikace, kterou po léta tvořila známá brněnská historička, vypráví o jednotlivých brněnských městských částech a jejich názvosloví.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brno. aneb trocha povídání jak se Brno velkým Brnem stalo a jeho ulice ke svým jménům přišly je 377 Kč

Výběr knih autora Milena Flodrová

Zobrazit všechny knihy autora Milena Flodrová
Výběr knih vydavatele -

Zobrazit všechny knihy vydavatele -
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.