Anna Franková: Příběh zrady

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anna Franková: Příběh zrady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Anna Franková: Příběh zrady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna Franková: Příběh zrady koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Není skladem

Anna Franková: Příběh zrady koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna Franková: Příběh zrady koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna Franková: Příběh zrady koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anna Franková: Příběh zrady koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
V tomto podmanivém a strhujícím příběhu podle skutečných událostí Gerard Kremer sděluje řadu dosud neznámých faktů o mnoha ilegálních odbojových aktivitách kolem budovy na adrese Westermarkt 2 v Amsterdamu, zvané Huize Labor. Dvůr Huize Labor sousedil s dvorem Domu Anny Frankové. V roce 1941…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anna Franková: Příběh zrady je 295 Kč

Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.