Bad Motherfucker - Život a filmy Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bad Motherfucker - Život a filmy Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bad Motherfucker - Život a filmy Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bad Motherfucker - Život a filmy Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bad Motherfucker - Život a filmy Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bad Motherfucker - Život a filmy Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fascinující pohled na život a dílo Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu: od jeho hvězdných rolí ve filmech Spika Leeho a Quentina Tarantina až po legendární postavy ve Hvězdných válkách a superhrdinských filmech od Marvelu.Pohodářství Samuela L. Jacksona není jen inspirativní –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bad Motherfucker - Život a filmy Samuela L. Jacksona, největšího pohodáře Hollywoodu je 338 Kč

Výběr knih autora Gavin Edwards

Zobrazit všechny knihy autora Gavin Edwards
Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.