Ano, pane premiére

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ano, pane premiére koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ano, pane premiére koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ano, pane premiére koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Ano, pane premiére aneb Rozhašená země sice mapuje čtrnáct měsíců Fischerova premiérství, jsou v ní však od začátku do konce i průhledy do minulosti. Premiér Jan Fischer nespadne tudíž na Úřad vlády z nebe a čtenář se leccos dozví i o jeho dětství, mládí a zrání, stejně jako o jeho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ano, pane premiére je 221 Kč

Výběr knih autora Jan Fischer

Zobrazit všechny knihy autora Jan Fischer
Výběr knih vydavatele Daranus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Daranus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.