Deník rodícího se otce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deník rodícího se otce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník rodícího se otce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník rodícího se otce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník rodícího se otce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Deník rodícího se otce - Tesař Milan. Vztah otce a syna je věčné téma literatury... V románu Milana Tesaře, ikonického redaktora časopisu Reflex, je navíc obsaženo v různých podobách. Ta hlavní je sevřena v čase, kdy ústřední postava knihy, čtyřicetiletý novinář Simon, čeká se svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deník rodícího se otce je 206 Kč

Výběr knih autora Milan Tesař

Zobrazit všechny knihy autora Milan Tesař
Výběr knih vydavatele Daranus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Daranus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.