Anorganická chemie pro farmaceuty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Anorganická chemie pro farmaceuty aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Učební text Anorganická chemie pro farmaceuty vychází z přednášek anorganické chemie přednášených v rámci předmětu Obecná a anorganická chemie v prvním ročníku studia na Farmaceutické fakultě UK a navazuje na učebnici Obecná chemie pro farmaceuty. Předkládaný text popisnou formou podává přehled…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Věra Klimešová

Zobrazit všechny knihy autora Věra Klimešová
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.