Answer to the Reverend James Ramsay's Essay, on the Treatment and Conversion of Slaves, in the British Sugar Colonies. By Some Gentleman of St. Christ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 704 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Answer to the Reverend James Ramsay's Essay, on the Treatment and Conversion of Slaves, in the British Sugar Colonies. By Some Gentleman of St. Christ koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
704 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Answer to the Reverend James Ramsay's Essay, on the Treatment and Conversion of Slaves, in the British Sugar Colonies. By Some Gentleman of St. Christ

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Multiple Contributors

Zobrazit všechny knihy autora Multiple Contributors
Výběr knih vydavatele Gale Ecco, Print Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gale Ecco, Print Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.