Anti-Racist Ally

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anti-Racist Ally koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
319 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Anti-Racist Ally koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Anti-Racist Ally koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
‘Gives you the information you need to begin, or continue, your understanding of what it means to be a true anti-racist ally’ Pippa Vosper Do you want to be an anti-racist ally?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anti-Racist Ally je 272 Kč

Výběr knih autora Sophie Williams

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Williams
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.