Lucinka a uzdravený sobík

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lucinka a uzdravený sobík koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kouzelný zimní příběh pro vánoční pohodu! Lucinka má jedno velké tajemství – Santa jí nechal v zahradním přístřešku malého soba! Sobík Orion je totiž nemocný, a pokud se včas neuzdraví, Santa nebude moct doručit žádné vánoční dárky. Podaří se Lucince Oriona uzdravit a zachránit všem Vánoce?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lucinka a uzdravený sobík je 213 Kč

Výběr knih autorů Anne Booth , Sophie Williams

Zobrazit všechny knihy autora Anne Booth, Sophie Williams
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.