Antidiabetika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 474 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antidiabetika koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antidiabetika koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antidiabetika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Antidiabetika - Svačina Štěpán. Publikace v přehledu uvádí všechny aspekty podávání antidiabetik, tedy starších i novějších skupin léků včetně inzulinu. Samostatné kapitoly jsou věnovány jak historii podávání antidiabetik, tak i perspektivám do budoucnosti. Zahrnuty jsou i kapitoly o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antidiabetika je 460 Kč

Výběr knih autora Štěpán Svačina

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Svačina
Výběr knih vydavatele Axonite

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axonite
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.