Moderní trendy v léčbě obezity a diabetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moderní trendy v léčbě obezity a diabetu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moderní trendy v léčbě obezity a diabetu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moderní trendy v léčbě obezity a diabetu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Moderní trendy v léčbě obezity a diabetu - Svačina Štěpán;Fried Martin. V posledních šedesáti letech došlo k dramatickému nárůstu prevalence onemocnění obezitou, a to jak u dospělých, tak i u dětí. Od roku 1975 se podle Světové zdravotnické organizace (WHO) prevalence obezity…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moderní trendy v léčbě obezity a diabetu je 422 Kč

Výběr knih autorů Štěpán Svačina , Martin Fried

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Svačina, Martin Fried
Výběr knih vydavatele Axonite

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axonite
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.