Antonín Heythum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 432 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Antonín Heythum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 432 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Antonín Heythum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Heythum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Heythum koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 432 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Heythum koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 440 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Antonín Heythum koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Antonín Heythum (1901-1954) byl výjimečnou a výraznou osobností výtvarné kultury v meziválečném Československu a později v USA. Významně zasáhl do několika oborů (scénografie, architektura, nábytek, průmyslový design, pracoval jako vysokoškolský pedagog), avšak jeho tvorba byla dosud…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Antonín Heythum je 1 475 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Vlasta Koubská, Radomíra Sedláková

Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut umění – Divadelní ústav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.