Česká divadla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká divadla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Česká divadla - Encyklopedie divadelních souborů je první z řady slovníků, připravovaných v Divadelním ústavu v rámci projektu Česká divadelní encyklopedie. Encyklopedie divadelních souborů představuje první ucelené slovníkové zpracování českého divadla v historickém rozpětí více než tří set…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká divadla je 134 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Institut umění – Divadelní ústav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.