Apeirogon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Apeirogon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apeirogon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apeirogon koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
A NEW YORK TIMES BESTSELLERLONGLISTED FOR THE BOOKER PRIZESHORTLISTED FOR THE DUBLIN LITERARY AWARDSHORTLISTED FOR THE PRIX FEMINA AND THE PRIX MEDICISSHORTLISTED FOR THE GOLDSBORO BOOKS GLASS BELL AWARDWINNER OF THE PRIX DU MEILLEUR LIVRES ETRANGERWINNER OF THE 2020 NATIONAL JEWISH BOOK AWARDS…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Apeirogon je 308 Kč

Výběr knih autora Colum McCann

Zobrazit všechny knihy autora Colum McCann
Výběr knih vydavatele Bloomsbury (UK)

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury (UK)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.