Apeirogon

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 407 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Apeirogon koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apeirogon koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apeirogon koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Apeirogon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Apeirogon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Apeirogon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Apeirogon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Není skladem

Apeirogon koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
473 Kč
Není skladem

Apeirogon koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Apeirogon je kniha o síle příběhu. Dozvíme se v ní o poslední večeři Françoise Miterranda, o ptácích i amatérských archeolozích, ale hlavní pozornost je upřena na dva muže, Ramiho a Bassama, a jejich osudy, jež se odvíjejí z opačných stran Zdi, ale nakonec se spojí. Colum McCann vypráví…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Apeirogon je 401 Kč

Výběr knih autora Colum McCann

Zobrazit všechny knihy autora Colum McCann
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.