AQA A-level PE Workbook 1: Paper 1

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AQA A-level PE Workbook 1: Paper 1 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

AQA A-level PE Workbook 1: Paper 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
343 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
AQA A-level PE Workbook 1: Paper 1 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
343 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Strengthen students' understanding of key AQA A-level topics for Paper 1 and develop the vital skills required to attain the best results possible in the exams, with this expert-written Student Workbook. Written by experienced examiners Ross Howitt and Mike Murray, this write-in Student…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Mike Murray , Ross Howitt

Zobrazit všechny knihy autora Mike Murray, Ross Howitt
Výběr knih vydavatele Hodder Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.