AQA A-level PE (Year 1 and Year 2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 418 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AQA A-level PE (Year 1 and Year 2) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This updated and accessible textbook combines Year 1 and Year 2 content with brand new assessment preparation to provide detailed support for both the academic and practical elements of the course.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Ross Howitt , Sue Young , Carl Atherton

Zobrazit všechny knihy autora Ross Howitt, Sue Young, Carl Atherton
Výběr knih vydavatele Hodder Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.