AQA GCSE 9-1 Maths Foundation Organise and Retrieve Your Knowledge

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

AQA GCSE 9-1 Maths Foundation Organise and Retrieve Your Knowledge koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

AQA GCSE 9-1 Maths Foundation Organise and Retrieve Your Knowledge koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
219 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Level: GCSE Subject: AQA GCSE Maths (Foundation) Knowledge organisers and retrieval practice together in one pocket-sized book! Embed the essentials across all topics in AQA GCSE 9-1 Maths (Foundation).

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora GCSE Collins

Zobrazit všechny knihy autora GCSE Collins
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.