Aquaman / Sebevražedný oddíl: Potopte Atlantidu!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aquaman / Sebevražedný oddíl: Potopte Atlantidu! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aquaman / Sebevražedný oddíl: Potopte Atlantidu! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aquaman / Sebevražedný oddíl: Potopte Atlantidu! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Aquaman / Sebevražedný oddíl: Potopte Atlantidu! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mytické město Atlantida už nepatří mezi pouhé mýty. Harley Quinn, Killer Croc, Deadshot a další z nejdrsnějších ranařů na supertajné akce, členové skupiny nechvalně proslulé v celém vesmíru DC, se teď vydávají na životní misi: proniknout do Atlantidy a znovu potopit město. Jejich velitelka,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aquaman / Sebevražedný oddíl: Potopte Atlantidu! je 324 Kč

Výběr knih autorů Dan Abnett , Rob Williams

Zobrazit všechny knihy autora Dan Abnett, Rob Williams
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.