Sebevražedný oddíl 2: K zbláznění příčetná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sebevražedný oddíl 2: K zbláznění příčetná koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sebevražedný oddíl 2: K zbláznění příčetná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Není skladem

Krátký popis
Operační skupina X pod velením bezohledné ředitelky Amandy Wallerové vpadla do nejlépe střeženého vězeňského zařízení na planetě a „ztopila“ z něj podivuhodnou Černou sféru, kulovitý objekt pocházející z jiné dimenze. Oddíl to stálo jen jednoho člena, kterého obsah sféry rozprášil na atomy. A…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sebevražedný oddíl 2: K zbláznění příčetná je 503 Kč

Výběr knih autora Rob Williams

Zobrazit všechny knihy autora Rob Williams
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.