Arc of a Scythe 2: Thunderhead

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 219 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Arc of a Scythe 2: Thunderhead koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Arc of a Scythe 2: Thunderhead koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arc of a Scythe 2: Thunderhead koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arc of a Scythe 2: Thunderhead koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
219 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Arc of a Scythe 2: Thunderhead koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
The dark and thrilling sequel to Scythe, the New York Times sci-fi bestseller. The stakes are high in this chilling sci-fi thriller, in which professional scythes control who dies. Everything else is out of human control, managed by the Thunderhead. It's a perfect system – until it isn't. It’s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Arc of a Scythe 2: Thunderhead je 260 Kč

Výběr knih autora Neal Shusterman

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman
Výběr knih vydavatele Walker books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.